zatvorite   x

Poštovani, priča o očuvanju baštine Vaše lokalne zajednice upravo je započela. Čestitamo!

Na Vaš ćemo upit nastojati odgovoriti što prije. Zahvaljujemo Vam na javljanju i radujemo se budućoj suradnji.

Srdačan pozdrav,
Muze

Hvala vam!
Primili smo vašu poruku. Odgovorit ćemo u što kraćem roku.
Došlo je do pogreške. ponovite postupak.
zatvorite   x

Interpretacija i brendiranje

Pomažemo gradovima, područjima i poduzetnicima u razumijevanju svoje baštine i identiteta, a potom u kreiranju privlačnih turističkih destinacija, atrakcija i doživljaja. U tim procesima interpretacija baštine ima ključnu ulogu.

Naš pristup je multidisciplinaran: koristimo usluge stručnjaka s visokom razinom stručnosti i  bogatim iskustvom koji funkcioniraju kao tim. Radni proces temelji se na participaciji svih ključnih dionika. Rezultat je interpretacijski plan koji vodi ka učinkovitom ostvarenju prepoznatljivosti kulturnih destinacija i atrakcija, održivom razvoju i poticanju kreativnog poduzetništva. 

Interpretacijski plan

Interpretacijsko planiranje ključno je za interpretaciju i prezentaciju kulturne i prirodne baštine kao i za razumijevanje identiteta: lokalnog, nacionalnog i europskog. Rezultati uspješnog interpretacijskog planiranja mogu snažno doprinjeti gospodarskom razvoju i podizanju kvalitete života građana.

Proces interpretacijskog planiranja zaključuje se u studiji zvanoj interpretacijski plan. Pisana je koncizno kako bi ju mogli koristiti svi koji sudjeluju u njezinoj provedbi. S obzirom da se znanja i potrebe s vremenom mijenjaju, interpretacijski plan je fleksibilan, kratak i ne suviše detaljan. Interpretacijski plan raste i nadopunjava se s realizacijom svake od njegovih faza u procesu provedbe.

Naše poslanje može se sažeti u jednu rečenicu: osvješćujemo i oplemenjujemo doživljaj hrvatske, odnosno europske, kulturne i prirodne baštine.

Brend strategija – idejno

To su izjave o viziji, poslanju i mandatu kulturnog iskustva, atrakcije i destinacije s definiranjem upravljačkih i prostornih pretpostavki kako bi se povećala održivost i gospodarski utjecaj te kreirao prepoznatljiv i jedinstven brend destinacije ili atrakcije.

Brend strategija – vizualno

Vizualno i produktno brendiranje predstavlja rješenje vizualnog identiteta destinacije koji uključuje logo, tipografiju te aplikacije koje klijentu predočavaju «život» vizualnog identiteta u različitim situacijama kojima se potpomaže kreiranje brenda destinacije.

To su mape, palete suvenira, informacijske ploče i signalistika, izgled tematiziranih putova i ruta, dječja igrališta i interaktivne instalacije koje služe interpretiranju ili markiranju vrhunskih doživljaja kulturnog krajolika destinacije. Isporučuje se u nekoliko paketa: konceptualnom-idejnom i detaljnom-izvedbenom (knjige standarda, brand knjige).

U sklopu izrade vizualnog identiteta  ili samostalno, promišljamo i izrađujemo planove razvoja palete suvenira.

Volite svoj zavičaj? Ponosni ste na svoj grad? Želite ono što osjećate pretočiti u priču o identitetu i podijeliti je sa drugima? Pošaljite nam svoja razmišljanja, svoja pitanja i prijedloge i mi ćemo vam pomoći da ih zajedno uobličimo u jedinstveni fragment za baštinski mozaik Hrvatske!

kontaktirajte nas
Što je potrebno za vašu veliku baštinsku priču?
podijelite
podijelite