zatvorite   x

Poštovani, priča o očuvanju baštine Vaše lokalne zajednice upravo je započela. Čestitamo!

Na Vaš ćemo upit nastojati odgovoriti što prije. Zahvaljujemo Vam na javljanju i radujemo se budućoj suradnji.

Srdačan pozdrav,
Muze

Hvala vam!
Primili smo vašu poruku. Odgovorit ćemo u što kraćem roku.
Došlo je do pogreške. ponovite postupak.
zatvorite   x

Ogulin, zavičaj bajke i
Ruta bajke - brendiranje destinacije

Što čini identitet jednog grada? Kako se on prepoznaje i što je još važnije – kako ga interpretirati i uključiti u turističku ponudu destinacije? Na ta pitanja odgovorili smo u kulturološkoj studiji posvećenoj gradu Ogulinu, odnosno u jednom od najuspješnijih takvih projekata u Hrvatskoj.

Polazeći od potencijala bajkovitog svijeta proslavljene ogulinske književnice Ivane Brlić-Mažuranić, grad smo brendirali kao zavičaj bajke i ponudili tri turistička proizvoda: Ogulinski festival bajke, Ivaninu kuću bajke i Rutu bajke. Nagrade koje su oni dosad osvojili posvjedočile su njihovu lokalnu i nacionalnu vrijednost, ali i velike europske i svjetske potencijale.

Opis:

U okviru programa razvoja kulturnog turizma na području Karlovačke županije "Implementacija 21" izradili smo krovnu stratešku studiju za održivi razvoj kulturnog turizma u Ogulinu.

U krovnoj strateškoj studiji mapirali smo kulturne i baštinske vrijednosti Ogulina. Ostavština bajki Ivane Brlić-Mažuranić istaknula se kao najsnažniji potencijal za kreiranje identiteta destinacije grada, njezina rodnog mjesta. Naime, književnica je isticala da je inspiraciju za svoje bajke crpila upravo iz sjećanja na prirodne ljepote svoga rodnog kraja. Bajke Ivane Brlić-Mažuranić prepoznali smo kao kulturni potencijal koji nadilazi lokalni značaj te već sadrži snažnu nacionalnu, europsku pa čak i svjetsku dimenziju.

U razradi studije donijeli smo i metodološki sustavno razradili viziju održivog razvoja kulturno-turističke destinacije, detektirali ciljne skupine, dionike, te analizirali uspješne bajkovite destinacije i projekte. Na kraju smo osmislili brend destinacije pod imenom "Ogulin, zavičaj bajke" i kreirali nove temeljne kulturno-turističke proizvode: Ogulinski festival bajke (OGFB) i Centar za posjetitelje "Ivanina kuća bajke". Kao glavni alat provođenja strateškog plana postavili smo i razradili akcijski plan razvoja destinacije za razdoblje od 15 godina.

Ruta bajke u Ogulinu još je jedan kulturno-turistički proizvod proizišao iz Strateškog plana održivog razvoja kulturnog turizma "Ogulin, zavičaj bajke" (studija). Za Rutu bajke izradili smo interpretacijski plan koji donosi cjeloviti koncept i idejno rješenje ove u Hrvatskoj jedinstvene tematske rute. Koordinirali smo i producirali razvoj sadržaja za 12 interpretacijskih ploča kojima se na 12 lokacija kreativno i inovativno interpretira kulturna i prirodna baština Ogulina, zavičaja bajke. Okupili smo i koordinirali kreativni i stručni tim suradnika koji su oblikovali vizualni identitet rute i tekstualno interpretirali teme iz interpretacijskog plana.

Idejni i vizualni identitet zavičaja bajke je 2008. nagrađen nagradom RED DOT.

Vrsta usluge/ dokumentacije:
Strateški plan održivog razvoja kulturnog turizma
Interpretacijski plan, razvoj sadržaja i koordinacija implementacije Rute bajke u Ogulinu

Klijent:

Turistička zajednica Karlovačke županije i Turtistička zajednica grada Ogulina

Razdoblje: 2006. / 2007.

Autorica studije:

Dragana Lucija Ratković Aydemir

Autorica interpretacijskog plana Rute bajke:

Dragana Lucija Ratković Aydemir

Dizajner i autor vizualnog identiteta:

Vanja Cuculić, Studio Cuculić Zagreb

Dizajnerica i ilustratorica:

Srđana Modrinić aka Booboo Tannenbaum

Autorica interpretacijskog teksta:

Ivanka Dimitrijević

Fotograf:

Domagoj Blažević

Volite svoj zavičaj? Ponosni ste na svoj grad? Želite ono što osjećate pretočiti u priču o identitetu i podijeliti je sa drugima? Pošaljite nam svoja razmišljanja, svoja pitanja i prijedloge i mi ćemo vam pomoći da ih zajedno uobličimo u jedinstveni fragment za baštinski mozaik Hrvatske!

kontaktirajte nas
Što je potrebno za vašu veliku baštinsku priču?
anketa
podijelite
podijelite