zatvorite   x

Projekti

interpretacijski centar, centar za posjetitelje, kulturna ruta, zabavni park, interaktivna izložba, baštinska atrakcija, brend, strategija razvoja destinacije, interpretacijski plan, održivi turizam

Ono što se u stručnim krugovima naziva projektom, mi u Muzama zovemo – pustolovinom. Razlika će vam odmah biti jasna. Stručne knjige riječ projekt poprilično šturo definiraju kao "vremenski određenu aktivnost s ciljem da se proizvede jedinstven proizvod, usluga ili rezultat". Za nas je ono što smo dosad radile, što radimo i što ćemo tek raditi višestruko ispunjeno emocijama.

U nove pustolovine ulazimo otvorena srca. Svaka je od njih svjesno putovanje u potrazi za doživljajem koji oplemenjuje i koji se uvijek nalazi u pozadini svega što radimo, bez obzira na raznolikost tema ili regiju gdje se pustolovina odvija. Bilo da se radi o moru ili kopnu, materijalnoj ili nematerijalnoj baštini, brodu, čipkarstvu, vinu, ulju, prirodnim ljepotama – uvijek je riječ o priči u kojoj detalj pripovijeda o cjelini. O našem radu najbolje govori više od 50 pustolovnih putovanja koje smo dosad poduzele diljem Hrvatske.
Na ovom mjestu podastiremo vam 12 naših pustolovina, razotkrivajući ih u raznim fazama. Neke su od njih tek idejna rješenja, neke su učinile korak dalje pa imaju izvedbeni format, treće su realizirane, a one četvrte postale su sastavnim dijelom života. U tom smislu, ona odrednica o projektu kao “vremenski određenoj djelatnosti”, za nas ne vrijedi. Svoje priče pratimo i nakon što njihove ključeve predamo onima zahvaljujući kojima smo se i s kojima smo se i upustile u baštinsku dobru avanturu. Pritom mislimo na članove lokalne zajednice ili glavne nositelje stvaranja nove vrijednosti.
Duboko smo uvjerene da priča koja u konačnici nije usmjerena na opće dobro, niti ne zaslužuje da se pokrene. A ako se pokrene dobra priča, kao u bajci, njezini plodovi postaju svojinom svih onih koji je trebaju i vole.
lista projekata i klijenata

Ekomuzej Batana

Rovinj

Muzej lokalne zajednice posvećen batani, malenoj barki rovinjskih ribara, prekretnica je ne samo u djelovanju Muza nego i muzeološkoj djelatnosti u Hrvatskoj. 

Ogulin, zavičaj bajke i Ruta bajke - brendiranje destinacije

Ogulin

Što tvori identitet jednog grada? Kako se on prepoznaje i što je još važnije - kako ga interpretirati i uključiti u turističkoj ponudi destinacije?

Ogulinski festival bajke - produkcija

Ogulin

Festival bajke učinio je Ogulin metropolom književnog žanra koji je evoluirao od priča s kojim su bake uspavljivale unuke do književnih, filmskih, animiranih i ...

Centar za posjetitelje Ivanina kuća bajke

Ogulin

Ivana Brlić Mažuranić darovala je sa svojim Pričama iz davnine svijetu posebnu viziju živoga i boljega zajedništva, a mi smo promišljanjem Ivanine kuće bajki...

Plitvičke doline - brendiranje destinacije

Rakovica

Plitivičke doline! Milijun gostiju ostane zadivljen tom nacionalnom ljepotom. Korak prema njenom vrednovanju učinile smo ne samo pobrojavši sva njena prirodna i kulturna bogatstva...

Ekomuzej maslinovog ulja

Tar - Vabriga

Istarske masline, ulje i maslinare po vrsnoj kakvoći spominjali su još stari Rimljani, a mi smo ponosne što smo tu, u identitetskom smislu, zapostavljenu temu prepoznali i ponudili kao...

Ekomuzej čipke i čipkarstva

Lepoglava

Da povezivanje lokalnog i globalnog stvara čuda od kojih zastaje dah najbolje svjedoči tradicija čipkarstva koja u Lepoglavi bilježi stogodišnju tradiciju.

Kuća A. G. Matoša - kulturni centar

Tovarnik

Narodi mogu postići sve, samo ime ne, ako ga izgube. Tako je o identitetu na svoj način kratko poentirajući suštinu pisao Antun Gustav Matoš, ...

Ekomuzej Komiža

Komiža

Komiža je hrvatski Brest, mjesto na kojem na osobito snažan način progovara priča o pomorskoj baštini i mediteranskoj sastavnici Hrvatske, ...

Prijemni centar Mali Sakadaš

Park prirode Kopački Rit

Prirodu svakako treba doživjeti intuitivno, ali njen cjelovit doživljaj moguć je tek kad se intuicija susretne s informacijom.

Centar za posjetitelje
Rodna kuća rijeke Kupe

Kupare - Nacionalni park Risnjak

Rijeke ne samo da imaju svoje kolijevke, nego su one u pravilu zaboravljene ili su daleko od očiju javnosti. Tu nepravdu s osobitom radošću ispravili smo radeći na konceptu Centra za posjetitelje Rodna kuća rijeke Kupe...

Centar za posjetitelje Lugareva kuća

Nacionalni park Krka

Evo još jednog, najmlađeg, našeg uspjeha u promišljanju i interepretiranju prirodnih ljepota Hrvatske. Centar za posjetitelje „Lugareva kuća“, u Nacionalnom parku Krka otvoren je za posjetitelje 2016. godine, a već tijekom sezone pokazao se kao pun pogodak.

Što je potrebno za vašu veliku baštinsku priču?
anketa
podijelite
podijelite